Op basis van de communicatie rond het toekennen van scheidsrechters in het begin van september, hebben we bepaalde wijzigingen moeten aanbrengen aan de procedures. Dit omwille van veel te veel afwezige scheidsrechters op het veld: herhaaldelijk zijn toegewezen scheidsrechters niet komen opdagen voor het fluiten van jeugdthuiswedstrijden. Dit probleem werd ook besproken op de algemene vergadering van vrijdag jl. 

We hebben vanaf vandaag dan ook de procedures aangepast en deze gaan in vanaf het begin van het nieuwe seizoen. 

1. Een nieuwe aanduidingsprocedure werd opgesteld en is te bekijken op onze website op deze link

2. Volgens de beslissing van de AV werd ook het Het Huishoudelijk Reglement aangepast (zie sanctie clausule in artikel 7)

3. Bij de opmaak van de lijst zullen alle scheidsrechters een mail krijgen met de planning

4. Toegewezen scheidsrechters krijgen in het begin van iedere competitieweek een mail toegestuurd ter bevestiging van hun aanduiding

5. De wedstrijdschema op de website wordt aangepast met toevoeging van de toegewezen scheidsrechters

6. Ieder dient zelf in te staan voor vervanging, en dit dient te worden vermeld op het volgend email adres: scheids@hcph.be

7. De aanduidingsprocedure omvat ook de afhandeling van een toegewezen scheidsrechterbeurt (ingave van de resultaten)

8. Eender welke vraag omtrent de scheidsrechters toekenning kan gebeuren op bovenvermeld emailadres.

We hopen zo dat alle ploegen hun scheidsrechters zullen zien verschijnen op het gepaste uur. We willen allen dat ze er zijn voor ons, dus laten we ook zorgen dat ieder zijn toegewezen taak goed uitvoerd. Zo kunnen we er ook voor zorgen dat iedereen max 2 -3 keer per jaar een wedstrijd dient te fluiten.

Met dank voor een positieve samenwerking